Produsele si Serviciile Vertu
Cum pot afla cand vor fi disponibile ultimele telefoane Vertu?
Unde pot gasi mai multe informatii despre telefoanele si accesoriile Vertu?

Utilizarea telefonului dvs. Vertu

Pot trimite si receptiona mesaje multimedia (MMS)?
Pot incarca software, tonuri de apel sau wallpaper-uri pe telefonul meu Vertu?
Cum pot configura si folosi Bluetooth-ul pe telefonul meu Vertu?

Cum pot obtine setarile pentru E-mail?
Ce servere de E-mail sunt agreate?
Cate conturi de E-mail pot configura?

Sincronizarea si copierea datelor dvs.

Cum pot sincroniza sau face un back up la datele de pe telefonul meu folosind Vertu PC Suite?
Copierea intre memorii
Cum pot instala Vertu PC Suite pe un computer pentru telefonul meu Vertu?


Configurarea telefonului dvs. Vertu

De unde pot obtine setarile necesare pentru a naviga pe Internet prin WAP sau GPRS si MMS?
Cum pot configura si folosi Bluetooth-ul pe telefonul meu Vertu ?
Cum pot selecta limba telefonului meu?

Bluetooth

Ce este Bluetooth-ul?
Ce tip de dispozitive Bluetooth sunt compatibile cu telefonul meu Vertu?
Cum pot configura si folosi Bluetooth-ul pe telefonul meu Vertu?
Cum rezolv o problema legata de conexiunea Bluetooth de pe telefonul meu Vertu?

Probleme cu telefonul dvs. Vertu

Telefonul meu pare sa aiba mereu bateria la un nivel scazut sau se opreste automat. De ce?
Apelurile mele sunt intrerupte sau semnalul telefonului meu este scazut
Telefonul meu nu suna atunci cand sunt apelat sau tonul de apel are un volum prea scazut
Telefonul meu imi cere sa introduc un cod PIN sau un cod de securitate. Ce inseamna acest lucru?
Telefonul meu afiseaza Card SIM respins / SIM card rejected sau Card SIM neacceptat / SIM card unaccepted
Casca mea Bluetooth Vertu Aerius nu se conecteaza la telefonul meu. Cum pot verifica daca sunt probleme cu casca?
Care este cel mai bun loc in care pot cauta informatii despre rezolvarea problemelor legate de telefonul meu Vertu?

Garantia si asigurarea Vertu
Care este perioada de garantie Vertu si ce probleme acopera?
Reparatiile efectuate produsului meu Vertu extind garantia?
Vertu ofera sau recomanda o anume polita de asigurare?

Vertu pentru Apple Macintosh
Ce este cuprins pe CD-ul primit?
Ce produse Vertu pot utiliza impreuna cu un Apple Macintosh?
Cum pot conecta telefonul meu cu un Apple Macintosh?

Ce versiuni de Apple Macintosh sunt suportate de Vertu?

Vertu Fortress

Ce este Vertu Fortress?

Cine poate folosi Vertu Fortress?
Prin intermediul caror telefoane pot accesa Vertu Fortress?

Cum ma pot inscrie in Vertu Fortress?
Cum utilizez Vertu Fortress?

Unde sunt stocate datele mele?
Cat costa utilizarea Vertu Fortress?
Cine are acces la informatiile mele?
Ce browser de Internet pot folosi pentru a accesa Vertu Fortress?
Ce pot face in cazul in care doresc sa achizitionez un telefon pe care l-am detinut mai demult?
Cum procedez daca doresc sa-mi vand telefonul?
Cum procedez daca telefonul meu s-a pierdut sau mi-a fost furat?

Pot utiliza Vertu Fortress pentru a sincroniza informatii intre telefoane diferite?
Am ratacit username-ul si/sau parola de la Vertu Fortress, ce trebuie sa fac?

Telefonul mi-a fost furat sau l-am pierdut
Cum procedez daca telefonul meu s-a pierdut sau mi-a fost furat?

 

 

Produsele si Serviciile Vertu
Cum pot afla cand vor fi disponibile ultimele telefoane Vertu?
Cele mai clare informatii privitoare la disponibilitatea produselor Vertu le puteti afla de la distribuitorul autorizat Vertu din zona dvs.

Unde pot gasi mai multe informatii despre telefoanele si accesoriile Vertu ?
Informatiile despre produse si preturi le puteti gasi la distribuitorul autorizat Vertu.

Utilizarea telefonului dvs. Vertu
Pot trimite si receptiona mesaje multimedia (MMS)?
Mesajele multimedia (MMS) sunt acele mesaje in care textul se combina cu o imagine sau un fisier video si/sau cu unul de tip audio.
Pentru a putea trimite mesaje MMS, acestea trebuie sa fie suportate de catre :

  1. Telefonul dvs.
    Verificati in manualul telefonului dvs. daca MMS-ul este suportat de catre acesta.

  2. Setarile telefonului dvs.
    Puteti solicita gratuit setarile pentru MMS de pe acest website.
  3. Pentru Ascent TI: In functie de operatorul de telefonie la care sunteti abonat, in cele mai multe cazuri, setarile de baza sunt instalate si activate o data cu prima folosire a SIM-ului.

  4. Contractul cu operatorul dvs. de telefonie
    Contactati operatorul dvs. de telefonie pentru a verifica daca optiunea MMS este activata si daca roaming-ul este disponibil atunci cand iesiti din aria de acoperire a retelei de care apartineti.

Daca toate cele trei puncte de mai sus sunt in ordine, puteti crea si trimite mesaje MMS din meniul „Mesaje”/”Messaging” al telefonului dvs.

Pentru instructiuni legate de crearea si trimiterea de mesaje MMS, va rugam sa consultati ghidul de utilizare al telefonului dvs.

Daca ati primit un mesaj MMS iar telefonul dvs. nu suporta acest tip de mesaj, este posibil sa primiti de la operatorul dvs. de telefonie un link catre un website unde puteti vizualiza mesajul.


Pot incarca software, tonuri de apel sau wallpaper-uri pe telefonul meu Vertu ?
Va recomandam sa folositi aplicatiile preinstalate Vertu (software, tonuri de apel si teme) pentru a va personaliza telefonul. In functie de modelul de Vertu pe care il detineti, poate fi posibila utilizarea unor aplicatii dintr-o terta sursa. Va rugam sa consultati ghidul de utilizare al telefonului dvs. pentru mai multe informatii.

Cum pot configura si folosi Bluetooth-ul pe telefonul meu Vertu ?

Daca telefonul dvs. Vertu suporta conexiunile Bluetooth, puteti activa Bluetooth-ul din meniul „Conectivitate”/”Connectivity”. Consultati ghidul utilizatorului de pe acest website pentru instructiuni. Pentru mai multe informatii privitoare la utilizarea conexiunii Bluetooth prin intermediul telefonului dvs., va rugam consultati ghidul dvs. de utilizare.

Pentru a configura o conexiune Bluetooth:

Cum pot obtine setarile pentru E-mail?
Pentru Ascent TI : Folositi link-ul de setari de pe CD-ul dvs. Ascent TI pentru a ajunge direct la pagina cu instructiunile necesare configurarii E-mail-ului.

Va rugam sa retineti ca numai furnizorii enumerati sunt agreati. Daca furnizorul dvs. de E-mail nu se afla in lista, va rugam sa-l contactati pentru a obtine setarile corecte pentru telefonul dvs. Daca aveti nevoie de sfaturi suplimentare privitoare la modelele de telefoane, va rugam sa contactati un reprezentant Vertu.

Ce servere de E-mail sunt agreate?
Pentru Ascent TI: Vertu Ascent TI suporta serverele de E-mail POP3 si IMAP4.

Cate conturi de E-mail pot configura?
For Ascent TI: Puteti configura pana la 5 conturi de E-mail diferite. Trebuie sa repetati procedura de configurare pentru fiecare cont in parte.

Sincronizarea si copierea datelor dvs.
Cum pot sincroniza sau face un back up la datele de pe telefonul meu folosind Vertu PC Suite?
Pentru a sincroniza sau a face un back up continutului de pe telefonul dvs. pe un PC compatibil, va rugam sa utilizati Vertu PC Suite, care este o aplicatie software pentru computer gratuita ce va permite sa stocati, editati si sincronizati datele din telefonul dvs. cu un computer bazat pe sistemul de operare Windows.

Va rugam sa retineti faptul ca, in anumite situatii, cu Vertu PC Suite puteti face back up si recupera datele numai pe si pentru acelasi model de telefon si ca tipurile de date care pot suferi aceste actiuni variaza de la un model la altul.

CD-ul primit o data cu telefonul Vertu contine o versiune electronica a software-ului PC Suite care va este necesara pentru a realiza sincronizarea si puteti, de asemenea, sa descarcati programul de pe acest website.

Pentru a instala Vertu PC Suite pe computerul dvs, introduceti CD-ul Vertu PC Suite in CD-ROM sau descarcati de pe acest website aplicatia, urmand pasii de instalare:

  1. Dublu-click pe fisierul de instalare ”Vertu PC Suite”
  2. In ecranul de bun-venit, acceptati termenii si conditiile, apasati ”Urmatorul” / ”Next” si urmati instructiunile de pe ecran
  3. Daca doriti sa folositi Vertu PC Suite impreuna cu un telefon Vertu cu Bluetooth activat, alegeti pornirea ”Bluetooth Connection Wizard” si apasati ”Sfarsit” / ”Finish”. Daca nu doriti sa activati aceasta optiune, debifat-o si apasati ”Sfarsit” / ”Finish”.

Realizarea unui back up pe un card SIM pentru numerele dvs. de telefon

  1. Selectati „Contacte” / ”Contacts”
  2. Selectati sau marcati unul sau mai multe contacte
  3. Din meniul „Optiuni” / ”Options”, selectati „Copiati direct pe SIM”. Veti putea selecta detaliile contactului pe care doriti sa-l copiati.

Copierea contactelor de pe un card SIM

  1. Selectati „Contactul” / ”Contact”
  2. Selectati „Directorul SIM” / ”SIM Directory”
  3. Selectati sau marcati unul sau mai multe contacte
Din „Optiuni” / ”Options”, selectati „Copiaza in contacte” / ”Copy to contacts”

Copierea intre memorii
Acesta optiune va permite sa copiati toate informatiile de pe telefonul dvs. Vertu pe cardul de memorie SIM.

Pentru Ascent / Signature:

  1. Accesati „Meniul”/”Menu”
  2. Derulati pana la „Contacte”/”Contacts” si apasati „Selecteaza”/”Select”
  3. Derulati pana la „Copiere”/”Copy” si apasati „Selecteaza”/”Select”
  4. Selectati una dintre cele doua optiuni:
  5. Din cardul SIM pe telefon, pentru a copia toate informatiile de pe memoria SIM pe memoria telefonului dvs. Vertu.
  6. Din telefon pe cardul SIM, pentru a copia numele si numarul de telefon de pe telefonul dvs. Vertu pe cardul de memorie SIM.
  7. Apasati „Selecteaza”/”Select”

Pentru Constellation:

  1. Accesati „Meniul”/”Menu” > „Contacte”/”Contacts” > „Nume”/”Names” > „Optiuni”/”Options”
  2. Derulati pana la „Copiere”/”Copy” si apasati „Selecteaza”/”Select”
  3. Selectati una dintre cele doua optiuni:
  4. Din cardul SIM pe telefon, pentru a copia toate informatiile de pe memoria SIM pe memoria telefonului dvs. Vertu.
  5. Din telefon pe cardul SIM, pentru a copia numele si numarul de telefon de pe telefonul dvs. Vertu pe cardul de memorie SIM.
  6. Apasati „Selecteaza”/”Select”

Pentru Ascent TI:

  1. Accesati „Meniul”/”Menu” > „Contacte”/”Contacts” > „Copiati contactele”/”Copy contacts”
  2. Selectati una dintre cele doua optiuni:
  3. Din cardul SIM pe telefon, pentru a copia toate informatiile de pe memoria SIM pe memoria telefonului dvs. Vertu.
  4. Din telefon pe cardul SIM, pentru a copia numele si numarul de telefon de pe telefonul dvs. Vertu pe cardul de memorie SIM.
  5. Apasati „Da”/”Yes” pentru a confirma actiunea sau „Nu”/”No” pentru a o anula.

Cum pot instala Vertu PC Suite pe un computer pentru telefonul meu Vertu?
Vertu PC Suite este un program furnizat gratuit, iar ultima versiune compatibila poate fi descarcata de pe acest website. Alegeti versiunea PC Suite potrivita telefonului dvs. si descarcati aplicatia de instalare pe hard disk-ul computerului dvs. Dupa descarcarea aplicatiei pe computer, instalati software-ul dupa cum urmeaza:

  1. Dati dublu-click pe fisierul de instalare al Vertu PC Suite pe care l-ati descarcat.
  2. In ecranul de bun-venit, apasati ”Urmatorul”/”Next” si urmati instructiunile de pe ecran

Daca doriti sa utilizati Vertu PC Suite impreuna cu un telefon Vertu cu Bluetooth activat, alegeti pornirea ”Bluetooth Connection Wizard” si apasati ”Sfarsit”/”Finish”. Daca nu doriti sa activati aceasta optiune, debifat-o si apasati ”Sfarsit”/”Finish”.

Configurarea telefonului dvs. Vertu
De unde pot obtine setarile necesare pentru a naviga pe Internet prin WAP sau GPRS si MMS?
Pentru Ascent TI: In functie de operatorul de telefonie la care sunteti abonat, in cele mai multe cazuri, setarile de baza sunt instalate si activate o data cu prima folosire a SIM-ului.

Daca aveti nevoie de asistenta suplimentara in configurarea setarilor, va rugam sa contactati un reprezentant al furnizorului dvs. de telefonie.

Cum pot configura si folosi Bluetooth-ul pe telefonul meu Vertu ?
Daca telefonul dvs. Vertu suporta conexiunile Bluetooth, puteti activa Bluetooth-ul din meniul ”Conectivitate”/ ”Connectivity”.

Consultati ghidul utilizatorului de pe acest website pentru instructiuni. Pentru mai multe informatii privitoare la utilizarea conexiunii Bluetooth prin intermediul telefonului dvs., va rugam consultati ghidul dvs. de utilizare.

Pentru a configura o conexiune Bluetooth:

  1. Selectati ”Meniu”/ ”Menu” > ”Setari”/ ”Settings” > ”Conectivitate”/ ”Connectivity” > ”Bluetooth”
  2. Pentru a activa functia Bluetooth, selectati ”Bluetooth” > ”Pornit”/ ”On”
  3. Functionarea Bluetooth-ului este indicata de pictograma Bluetooth din partea de sus a ecranului
  4. Selectati “Cauta dispozitive audio adiacente”/”Search for audio enhacements” pentru a cauta dispozitive compatibile cu conexiunea Bluetooth
  5. Lista cu dispozitivele gasite apare pe ecranul telefonului dvs.
  6. Selectati dispozitivul dorit
  7. Daca este necesar, introduceti codul Bluetooth al dispozitivului pentru a va conecta la dispozitivul selectat
  8.  Telefonul dvs. s-a conectat la dispozitivul dorit si puteti incepe transferul de date
  9. Pentru a vedea dispozitivul la care sunteti conectat, selectati ”Dispozitivul activ ”/ ” Active device”
  10. Pentru a dezactiva Bluetooth-ul, selectati ”Bluetooth” > ”Oprit”/ ”Off”

Cum pot selecta limba telefonului meu?
In numeroase tari, puteti selecta limba telefonului dvs. dintr-o lista de cateva limbi.
Mai mult decat atat, pentru anumite modele de telefoane exista varianta setarii a doua limbi:

Limba telefonului: reprezinta limba folosita pentru afisarea textelor pe telefonul dvs.
Limba pentru scris: reprezinta limba folosita de dictionare pentru textele si cuvintele predefinite.

Ambele sunt accesibile, in general, din meniul „Setari”/”Settings”, „Setarile telefonului”/”Phone settings” sau „Setari generale”/”General settings”.

Instructiunile specifice modelului dvs. de telefon pentru setarea limbii le puteti gasi in ghidul utilizatorului.

Va rugam sa retineti ca limbile disponibile din telefonul dvs. sunt native

Bluetooth
Ce este Bluetooth-ul?
Bluetooth-ul este o conexiune fara fir pe o distanta scurta cu rolul de a inlocui cablurile care in mod normal leaga intre ele dispozitive fixe sau portabile, pastrand un nivel inalt de securitate.

Caracteristicile de baza ale tehnologiei Bluetooth sunt definite prin robustete, putere scazuta si costuri mici. Bluetooth-ul defineste o structura uniforma pentru o larga varietate de dispozitive care le permite sa se conecteze si sa comunice intre ele. O caracteristica fundamentala si puternica a tehnologiei Bluetooth o reprezinta abilitatea de a manevra, in mod simultan, atat transmisia de date cat si cea de voce.
Orice dispozitiv activ Bluetooth, aproape in orice colt al lumii, se poate conecta la un alt dispozitiv activ Bluetooth aflat in apropiere. De asemenea, fiecare dispozitiv in parte poate comunica simultan cu pana la alte 7 dispozitive.

Ce tip de dispozitive Bluetooth sunt compatibile cu telefonul meu Vertu?
Telefoanele Vertu Ascent, Ascent TI si Constellation sunt compatibile cu majoritatea dispozitivelor dotate cu tehnologia Bluetooth. Vertu va recomanda dispozitivele Vertu Aerius Wireless Headset si Nokia 616 Car Kit.

Cum pot configura si folosi Bluetooth-ul pe telefonul meu Vertu ?
Daca telefonul dvs. Vertu suporta conexiunile Bluetooth, puteti activa Bluetooth-ul din meniul ”Conectivitate”/ ”Connectivity”. Consultati ghidul utilizatorului de pe acest website pentru instructiuni. Pentru mai multe informatii privitoare la utilizarea conexiunii Bluetooth prin intermediul telefonului dvs., va rugam consultati ghidul dvs. de utilizare.

Pentru a configura o conexiune Bluetooth :

  1. Selectati ”Meniu”/ ”Menu” > ”Setari”/ ”Settings” > ”Conectivitate”/ ”Connectivity” > ”Bluetooth”
  2. Pentru a activa functia Bluetooth, selectati ”Bluetooth” > ”Pornit”/ ”On”
  3. Functionarea Bluetooth-ului este indicata de pictograma Bluetooth din partea de sus a ecranului
  4. Selectati “Cauta dispozitive audio adiacente”/”Search for audio enhacements” pentru a cauta dispozitive compatibile cu conexiunea Bluetooth
  5. Lista cu dispozitivele gasite apare pe ecranul telefonului dvs.
  6. Selectati dispozitivul dorit
  7. Daca este necesar, introduceti codul Bluetooth al dispozitivului pentru a va conecta la dispozitivul selectat
  8.  Telefonul dvs. s-a conectat la dispozitivul dorit si puteti incepe transferul de date
  9. Pentru a vedea dispozitivul la care sunteti conectat, selectati ”Dispozitivul activ ”/ ” Active device”
Pentru a dezactiva Bluetooth-ul, selectati ”Bluetooth” > ”Oprit”/ ”Off”

Cum rezolv o problema legata de conexiunea Bluetooth de pe telefonul meu Vertu?
Daca nu puteti incheia o conexiune Bluetooth, verificati daca nu exista un alt dispozitiv conectat la telefonul dvs., dar care nu trimite date catre acesta. Daca acest lucru s-a intamplat, inseamna ca o conexiune cu un dispozitiv a fost lasata deschisa si ca singura modalitate de a o opri este aceea de a dezactiva conexiune generala Bluetooth: selectati „Meniu”/”Menu” > „Setari”/”Settings” > „Conectivitate”/”Connectivity” > „Bluetooth” si selectati setarea „Bluetooth” > „Oprit”/”Off”

Daca nu reusiti sa gasiti un dispozitiv care foloseste tehnologia Bluetooth, verificati daca:

Probleme cu telefonul dvs. Vertu
Telefonul meu pare sa aiba mereu bateria la un nivel scazut sau se opreste automat. De ce?
Daca telefonul dvs. prezinta probleme legate de puterea bateriei, acestea ar putea fi legate de telefon, de baterie sau de incarcator. Inainte de a returna telefonul dvs. unui service Vertu pentru a fi verificat, va rugam sa faceti urmatoarele verificari:

  1. Incarcati bateria la putere maxima conform instructiunilor din ghidul de utilizare
  2. Extrageti si reintroduceti bateria
  3. Verificati daca utilizati o baterie si un incarcator Vertu compatibile cu telefonul dvs.
  4. Daca aveti acces la o alta baterie si un incarcator de acelasi tip cu ale dvs., incercati sa le inlocuiti cu acestea pentru a determina daca problema o reprezinta telefonul, bateria sau incarcatorul

Daca nu reusiti sa aplicati aceste teste telefonului dvs. sau daca acesta continua sa se opreasca, va rugam sa-l returnati celui mai apropiat service Vertu pentru a fi verificat.

Apelurile mele sunt intrerupte sau semnalul telefonului meu este scazut
Apelurile intrerupte sau sunetul de o calitate slaba pe perioada unui apel pot rezulta din cauza semnalului slab sau a golurilor in semnalul retelei de care apartineti dvs. sau interlocutorul dvs.

In cele mai multe cazuri, furnizorul dvs. de telefonie este cea mai buna sursa de asistenta pentru problemele legate de puterea semnalului din retea.

Puterea semnalului este afisata prin  indicatorii de semnal din partea stanga a ecranului telefonului. Acesti indicatori cresc pe masura ce puterea semnalului creste si scad atunci cand puterea semnalului este in scadere.

Pentru a spori puterea semnalului, incercati sa miscati usor telefonul dvs. sau sa va indreptati catre un geam, daca efectuati un apel din interiorul unei cladiri.

Daca va confruntati in continuare cu problema semnalului de intensitate scazuta, acest lucru se poate datora unei acoperiri insuficiente a semnalului retelei de care apartineti sau faptului ca detineti un telefon care nu este destinat utilizarii pe frecventele din zona dvs. Operatorul dvs. de telefonie va poate oferi mai multe informatii privitoare la acoperirea retelei.

Daca sunteti de parere ca problemele sunt cauzate de telefonul dvs. si nu de reteaua de care apartineti, va rugam sa-l returnati celui mai apropiat service Vertu pentru a fi verificat.

Telefonul meu nu suna atunci cand sunt apelat sau tonul de apel are un volum prea scazut
Va rugam sa incercati urmatoarele sfaturi de solutionare a problemelor:

  1. Asigurati-va ca telefonul dvs. este pornit si ca aveti suficient semnal (puterea semnalului este afisata prin indicatorii de semnal din partea stanga a ecranului telefonului). Acesti indicatori cresc pe masura ce puterea semnalului creste si scad atunci cand puterea semnalului este in scadere. Pentru a spori puterea semnalului, incercati sa miscati usor telefonul dvs. sau sa va indreptati catre un geam, daca efectuati un apel din interiorul unei cladiri.
  2. In cazul anumitor telefoane, daca le este atasata o casca de tip hands-free, telefonul nu va suna prin difuzorul propriu ci prin cel al castii; detasati casca de la telefonul dvs. si testati-l din nou pentru a determina daca aceasta a fost problema.
  3. Daca telefonul este setat pe profilul „Silentios”/”Silent”, „Intalnire”/”Meeting” sau orice alt profil unde sunetul este selectat ca fiind „mut”/”mute” sau „foarte incet”/”silenced”, acesta nu va suna. Schimbati profilul pe „General” si testati telefonul inca o data. Instructiunile necesare schimbarii si verificarii profilelor dvs. sunt cuprinse in ghidul utilizatorului.
  4. Daca „Redirectionarea apelurilor”/”Call divert” este activata, apelurile dvs. pot ajunge direct in „Casuta Vocala”/”Voicemail” fara ca telefonul dvs. sa sune. Instructiunile necesare activarii si dezactivarii Casutei dvs.Vocale sunt cuprinse in ghidul utilizatorului.
  5. Pentru asistenta legata de „Casuta Vocala”/”Voicemail” va rugam sa contactati operatorul dvs. de telefonie.

Daca telefonul dvs. continua sa prezinte aceeasi eroare, va rugam sa-l returnati celui mai apropiat service Vertu pentru a fi verificat.

Telefonul meu imi cere sa introduc un cod PIN sau un cod de securitate. Ce inseamna acest lucru?
Telefonul dvs. este dotat cu unul sau mai multe coduri de protectie impotriva utilizarii neautorizate.

Codurile PIN si PUK protejeaza cardul SIM, cel care realizeaza conexiunea in retea. Cel mai comun cod este codul PIN („Numar de Identificare Personala”/”Personal Identification Number”), pe care-l puteti seta dvs. si care poate fi activat si dezactivat urmand instructiunile din ghidul de utilizator.

Codul PIN2 este un cod PIN care actioneaza ca o bariera de protectie suplimentara pentru anumite optiuni din telefonul dvs. Functioneaza in acelasi mod ca si codul PIN, mai multe informatii putand fi obtinute din ghidul dvs. de utilizare.

Daca introduceti codul PIN incorect de mai multe ori, este posibil ca telefonul dvs. sa solicite introducerea unui cod PUK („Cod Personal de Deblocare”/”Personal Unblocking Key”). Acesta este format din 8 cifre si va este furnizat de operatorul dvs. de servicii.

Daca introduceti codul PIN2 incorect de mai multe ori, este posibil ca telefonul dvs. sa solicite introducerea unui cod PUK2. Va rugam sa contactati operatorul dvs. de servicii pentru asistenta legata de codurile PIN si/sau PUK.

Daca ati luat deja legatura cu furnizorul dvs. de servicii iar codul pe care vi l-au furnizat nu functioneaza, va sfatuim sa obtineti un nou card SIM de la operatorul dvs. de telefonie.

Daca telefonul dvs. va cere sa introduceti un cod de securitate iar dvs. considerati ca nu exista nici un astfel de cod setat, incercati sa tastati un codul general „12345”.

Incercati acest lucru o singura data. Daca telefonul dvs. continua sa solicite un cod de securitate, va rugam sa-l returnati celui mai apropiat service Vertu pentru a fi verificat.

Telefonul meu afiseaza „Card SIM respins”/”SIM card rejected” sau „Card SIM neacceptat”/”SIM card unaccepted”
Cardul SIM (Modulul de identitate a utilizatorului) este un card de mici dimensiuni aflat in interiorul telefonului dvs. care stabileste o conexiune cu reteaua. Cardul SIM este furnizat de operatorul dvs. de telefonie si, in cele mai multe cazuri, acesta este cea mai buna sursa de asistenta pentru problemele legate de cartela SIM. Telefonul dvs. poate prezenta o eroare legata de cardul SIM daca:

  1. Cartela SIM nu este bine pozitionata
    Daca telefonul dvs. a fost recent scapat, lovit sau deschis, cardul SIM poate avea nevoie de o repozitionare. Utilizati instructiunile legate de instalarea cardului SIM aflate in ghidul de utilizator.
  2. Codul PUK este introdus incorect de mai multe ori
    Aceasta operatie poate dezactiva cardul SIM. Daca dezactivarea acestuia pare a fi permanenta, contactati furnizorul dvs. de servicii pentru a primi o noua cartela SIM.

In cazul in care nici una dintre cele doua variante de mai sus nu se aplica si mesajul eroare continua sa apara, cardul dvs. SIM poate fi avariat. Va rugam sa contactati operatorul dvs. de telefonie pentru ca SIM-ul dvs. sa fie testat si/sau inlocuit. Ca o alternativa, puteti returna telefonul dvs. celui mai apropiat service Vertu pentru a fi verificat.

Casca mea Bluetooth Vertu Aerius nu se conecteaza la telefonul meu. Cum pot verifica daca sunt probleme cu casca?
Porniti casca dvs. Aerius apasand butonul de  „Raspuns”/”Answer”/”Sfarsit”/”End”. Indicatorul LED de culoare albastra ar trebui sa afiseze o serie rapida de licariri, dupa care sa licare o data la 3 secunde. Apasati butonul de conectare Bluetooth aflat in partea de jos a dispozitivului. LED-ul ar trebui acum sa afiseze o lumina albastra constanta, acest lucru indicand conexiunea reusita intre cele doua dispozitive.

Setati Bluetooth-ul telefonului dvs. pe modul de cautare (pentru instructiuni complete consultati ghidul de utilizare).

Telefonul dvs. ar trebui sa gaseasca semnalul emis de Aerius si sa intrebe daca doriti conectarea cu acest dispozitiv. Acceptati conectarea celor doua dispozitive apasand „Da”/”Yes” si confirmati-o cu parola „0000” (4 zerouri). Atunci cand conectarea s-a realizat cu succes, LED-ul albastru al dispozitivului Aerius va licari din nou la un interval de 3 secunde. Conectarea este acum reusita.

In cazul in care casca dvs. Bluetooth nu reuseste conectarea din prima incercare, reluati procedura de trei ori, de preferat, cu telefoane diferite. Daca dispozitivul Bluetooth tot nu poate sa se conecteze cu telefonul, aceasta trebuie returnat celui mai apropiat service Vertu pentru a fi verificat.

Care este cel mai bun loc in care pot cauta informatii despre rezolvarea problemelor legate de telefonul meu Vertu?
De cele mai multe ori, cea mai buna sursa de informatii privitoare la problemele intampinate este ghidul utilizatorului. Daca indicatiile din ghid nu v-au fost de ajutor, nu ezitati sa ne contactati.

Garantia si asigurarea Vertu
Care este perioada de garantie Vertu si ce probleme acopera?
Vertu ofera o Garantie Limitata de 24 de luni care acopera anumite reparatii pentru toate telefoanele noi achizitionate dupa data de 1 Aprilie 2005. Bonusurile si accesoriile beneficiaza de o Garantie Limitata de 12 luni.

Garantia nu acopera „Manualele Utilizatorului”/”Users manuals” sau orice elemente provenite dintr-o terta sursa, precum programe de software, setari, continut, date sau link-uri, fie ele descarcate pe telefon sau incluse in procesul de instalare, asamblare, expediere sau in orice alt moment din succesiunea de livrare si obtinute in orice mod de catre Utilizatorul Final.

De asemenea, Garantia nu se aplica pentru urmatoarele cazuri:

  1. Utilizarea corespunzatoare si uzura
  2. Defecte survenite in urma utilizarii neatente
  3. Defecte provenite din intrebuintarea gresita a Produsului
  4. Alte acte in afara utilizarii rezonabile a telefonului Vertu
  5. Defecte sau asa-zise defecte cauzate de folosirea sau conectarea telefonului cu orice produs, accesoriu, software si/sau serviciu ce n-au fost fabricate de Vertu sau furnizate de acesta sau de folosirea telefonului pentru alte scopuri decat cele pentru care a fost fabricat.
  6. Defecte cauzate de scurtcircuitarea bateriei sau de faptul ca sigiliile lacasului bateriei sau ale celulelor sunt rupte ori exista semne ca s-a umblat la acestea.
  7. Defecte survenite in urma utilizarii bateriei pe alte echipamente decat pe cele pentru care a fost construita.
  8. Daca Produsul a fost deschis, modificat sau reparat de oricine altcineva in afara de un centru de service autorizat, daca reparatia este realizata utilizand parti componente neautorizate.
  9. Daca seria Produsului, a accesoriilor sau codul IMEI au fost inlaturate, sterse, degradate, alterate sau acestea sunt neinteligibile, lucru care va fi determinat numai de catre Vertu.
  10. Daca produsul a fost expus umezelii, igrasiei, conditiilor de mediu extreme sau a schimbarilor rapide de temperatura, coroziunii, oxidarii sau daca peste Produs a fost varsata mancare sau lichid sau daca a interactionat cu produse chimice.

Reparatiile efectuate produsului meu Vertu extind garantia?
In limita permisivitatii legilor tarii, reparatiile efectuate produsului dvs. nu extind sau afecteaza in vreun fel perioada de Garantie initiala a telefonului, care porneste din momentul achizitionarii acestuia. In orice caz, elementele si produsele reparate sau inlocuite pe intreaga perioada a garantiei vor primi fie 90 zile de garantie, pornind de la data repararii sau a inlocuirii, fie perioada de garantie originala ramasa, alegandu-se dintre cele doua variante perioada cea mai lunga.

Vertu ofera sau recomanda o anume polita de asigurare?
In prezent, Vertu nu ofera polite de asigurare personalizate pentru produsele sale si nu recomanda nici un furnizor de astfel de polite.

Impreuna cu alte obiecte de valoare, puteti inscrie telefonul Vertu pe o polita de asigurare premium. Aceasta optiune o puteti discuta cu asiguratorul dvs.

Vertu pentru Apple Macintosh
Ce este cuprins pe CD-ul primit?
Pentru utilizatorii de Apple Mac, CD-ul contine manuale de referinta, link-uri pentru setarile telefonului si plug-in-ul/aplicatia iSyng pentru telefonul Vertu. Plug-in-ul/Aplicatia iSyng permite utilizatorului sa sincronizeze „Contactele”/”Contacts” si intalnirile din „Calendar” cu Mac-ul.

Ce produse Vertu pot utiliza impreuna cu un Apple Macintosh?
Ascent TI, Ascent RHV-3, Ascent RHV-5 si Constellation. Momentan, Signature si Ascent RHV-1 nu sunt compatibile de Mac.

Cum pot conecta telefonul meu cu un Apple Macintosh?
Ascent TI, Ascent RHV-3, Ascent RHV-5 si Constellation pot fi conectate cu Mac prin Bluetooth. Ascent TI si Constellation pot fi de asemenea conectate utilizand un cablu de date USB, cablurile serial nefiind inca suportate de Apple Mac.

Ce versiuni de Apple Macintosh sunt suportate de Vertu?
Versiunile compatibile sunt cele incepand cu OS X 10.4.6 impreuna cu iSync 2.3 si versiuni mai noi . Anumite computere Apple Macintosh (cum ar fi iMac, Mac mini si Mac Book) sunt agreate. Pot fi agreate si modele mai vechi daca acestea folosesc versiunea corecta de OS X.

Vertu Fortress
Ce este Vertu Fortress?

Vertu Fortress permite inscrierea dvs. la un serviciu care va ofera posibilitatea sa sincronizati wireless agenda de contacte si agenda de date din telefonul dvs. cu un mediu de stocare de maxima siguranta. Acest serviciu va ofera cea mai avansata si sigura metoda de stocare a datelor din telefonul dvs. in cazul in care acesta se pierde sau va este furat. In plus, puteti sa sincronizati datele telefonului cu mai multe telefoane, daca acestea sunt agreate de Vertu Fortress. Puteti, de asemenea, sa consultati si sa actualizati continutul telefonului dvs. din pagina personala de web Vertu Fortress, disponibila pe www.fortress.vertu.com.

Cine poate folosi Vertu Fortress?
Vertu Fortress este disponibil in exclusivitate telefonului Vertu Acent TI. Numai posesorii acestui model se pot inregistra in Vertu Fortress.

Prin intermediul caror telefoane pot accesa Vertu Fortress?
Utilizatorii inregistrati ai Vertu Fortress pot sincroniza telefonul lor Vertu Ascent TI cu Ascent, Signature, Constellation si cu telefoane provenite dintr-o terta sursa.

Cum ma pot inscrie in Vertu Fortress?
Va puteti inscrie la toate serviciile Vertu, inclusiv la Vertu Fortress, vizitand www.verturegistration.com. Contul dvs. Vertu Fortress impreuna cu telefonul Ascent TI vor fi inscrise imediat in procesul de inregistrare. Pastrati in siguranta numele dvs. de utilizator („username”) si parola („password”) deoarece prin intermediul acestora puteti accesa serviciile oferite de Vertu si datele personale din telefonul dvs.

Cum utilizez Vertu Fortress?
O data inregistrat, va trebui sa copiati toate contactele stocate pe cartela dvs. SIM in telefon, urmand pasii:

Selectati „Nume”/”Names” > „Optiuni”/”Options” > „Marcati toate inregistrarile”/”Mark all” > „Optiuni”/”Options” > „Copiati datele selectate”/”Copy marked”

Pentru a intia sincronizarea:
Selectati „Vertu Fortess” din meniul telefonului dvs. si alegeti „Server Sync” pentru a transfera, wireless, datele catre contul dvs. Vertu Fortess.

Puteti face acest transfer in orice moment doriti sau puteti seta o anumita data la care sa fie copiate informatiile in mod regulat. Accesati contul dvs. personal Vertu Fortress urmand link-ul www.fortress.vertu.com atunci cand doriti sa verificati sau editati informatiile stocate sau sa configrati alte telefoane.

Unde sunt stocate datele mele?
Datele dvs. sunt stocate pe un server localizat in buncarul unei foste baze militare, in inima unei provincii din Anglia.

Cat costa utilizarea Vertu Fortress?
O data cu achizitionarea Ascent TI puteti utiliza gratuit, pentru o perioada de un an, serviciul Vertu Fortress. Operatorul dvs. de telefonie poate aplica insa taxe aditionale pentru transferul de date prin SMS sau GPRS.

Cine are acces la informatiile mele?
Datele dvs. sunt criptate folosind parola dvs. personala. Nimeni, nici macar personalul Vertu, nu poate accesa datele dvs. personale fara a avea parola.

Ce browser de Internet pot folosi pentru a accesa Vertu Fortress?
Vertu Fortress este accesibil de pe versiunile actuale de Internet Explorer, Firefox si Safari.

Ce pot face in cazul in care doresc sa achizitionez un telefon pe care l-am detinut mai demult?
Va rugam sa vizitati www.verturegistration.com, unde veti primi instructiuni privitoare la inscrierea dvs.

Cum procedez daca doresc sa-mi vand telefonul?

Daca decideti sa vindeti telefonul dvs. Vertu Ascent TI, este foarte important sa va asigurati ca datele dvs. personale din Vertu Fortress nu vor putea fi restaurate. Va rugam sa urmatii cei 4 pasi:

Eliminati dosarul cu inregistrarile telefonului din Vertu Fortress: Logati-va pe www.fortress.vertu.com. Selectati „Devices”. Bifati casuta corespunzatoare telefonului dvs. Apasati “Delete”.

Anulati inregistrarea telefonului dvs.: Logati-va pe www.verturegistration.com. Selectati „Registred Phones”. Selectati “Un-Register” pentru telefonul dorit.

Aplicati o revenire la setarile de fabrica telefonului dvs.: Din „Meniu”/”Menu”, selectati „Setari”/”Settings”, „Setari de fabrica”/”Factory reset”, apoi cofirmati apasand „Selecteaza”/”Select”

Eliminati Vertu Fortress din setarile telefonului dvs.: Din „Meniu”/”Menu”, selectati „Setari”/”Settings”, „Configurare”, apoi „Setarile originale”/”Default Configuration Settings”. Derulati pana la „Vertu Fortress”. Apasati tasta din stanga, corespunzatoare ”Optiunilor”/”Options” si selectati „Stergere”/”Delete”.

Cum procedez daca telefonul meu s-a pierdut sau mi-a fost furat?

Daca telefonul dvs. este pierdut sau furat, trebuie sa va schimbati parola pentru a preveni ca acesta sa poata fi sincronizat cu Vertu Fortress. Pentru schimbarea parolei, urmati pasii:

Eliminati dosarul cu inregistrarile telefonului din Vertu Fortress: Logati-va pe www.fortress.vertu.com. Selectati „Devices”. Bifati casuta corespunzatoare telefonului dvs. Apasati “Delete”.

Schimbati parola: Logati-va pe www.verturegistration.com si schimbati parola dvs. Aceasta nu va fi actualizata pe telefonul care v-a fost furat sau s-a pierdut daca l-ati eliminat din lista de dispozitive inregistrate pe Vertu Fortress.

Pot utiliza Vertu Fortress pentru a sincroniza informatii intre telefoane diferite?
Vertu Fortress poate fi utilizat cu unul sau mai multe telefoane agreate pe care dvs. le-ati adaugat in contul Fortress. Fiecare telefon necesita un numar de telefon individual.

Am ratacit username-ul si/sau parola de la Vertu Fortress, ce trebuie sa fac?
Va rugam sa accesati www.verturegistration.com, de unde puteti obtine informatiile necesare recuperarii username-ului si a parolei dvs.

Telefonul mi-a fost furat sau l-am pierdut
Cum procedez daca telefonul meu s-a pierdut sau mi-a fost furat?
Daca sunteti de parere ca telefonul dvs. Vertu a fost furat sau pierdut, ar trebui sa urmati pasii:

  1. Contactati operatorul dvs. de telefonie pentru a bloca utilizarea cartelei SIM, pentru ca nimeni sa nu poata utiliza telefonul dvs. De asemenea, ii puteti ruga sa va blocheze telefonul si sa-l plaseze pe lista neagra a IMEI-urilor. Pentru ca acest lucru sa se intample trebuie sa le furnizati codul IMEI format din 15 cifre.
  2. Raportati pierderea sau furtul autoritatilor locale. Asigurarea nu poate fi luata in seama fara a avea la baza o reclamatie depusa la politie.
  3. Daca ati pierdut sau v-a fost furata asigurarea telefonului, contactati compania de asigurari pentru a reclama acest lucru.
  4. Daca utilizati serviciul Vertu Fortress, asigurati-va de siguranta contului dvs. urmand instructiunile din „Intrebari frecvente”/”FAQ”, sectiunea „Vertu Fortress > Cum procedez daca telefonul meu s-a pierdut sau mi-a fost furat?”